Translate/Tłumacz

piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje... Koniec i początek w jednym.


      
 Kochani! 


     
 Jak się macie?
Cieszycie się, że już są wakacje?
Ja nie. Nie chcę rozstawać się z moją klasą i dziewczynami, z którymi chodziłam przez całą podstawówkę... 

Smutno mi również, bo jedna osoba, która bardzo mnie wspierała postanowiła przerwać więzy przyjaźni. 

         JEŚLI TO KOCHANA CZYTASZ, TO WIEDZ, ŻE KOCHAM CIĘ I BĘDZIESZ NA ZAWSZE MOIM FOCHUSIEM!!!


       Boję się gimnazjum (xD), ale mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. (OBY!)

Szkołę podstawową ukończyłam z wyróżnieniem z czego się cieszę, że nadrobiłam te zaległości spowodowane przez wypadek xD (biedny nauczyciel wf'u x'DD)

Co do bloga i opowiadań...
Mam problemy z weną, ale moment! SĄ WAKACJE! DUŻO CZASU NA SNUCIE POMYSŁÓW!
Chyba w tym roku znów nigdzie nie pojadę, a szkoda...
Plany mam następujące:
Za tydzień notka z When I Say... (przypominam tym, którzy przeoczyli: opowiadanie jest na blogu - http://jestesmy-jednoscia-w-milosci.blogspot.com/)

Potem You&Me, a najpóźniej Dziewczyna, która poznała Anioła.
I tu jest mały kłopot.
Kompletnie nie wiem co mam napisać do ostatniego opowiadania.
Fakt, napisałam notkę, ale wcale mi się nie udała i chętnie bym ją usunęła.
Gdybym ją opublikowała, prawdopodobnie opowiadanie byłoby króciutkie, bo jedynie 4/5 rozdziałów.
Tak, to cały plan na początek wakacji.
A Wy, jakie macie plany?
Pochwalcie się. :)

Pozdrawiam.
Susie.

P.S. Oglądaliście wczoraj na Stars Tv "Tribute To Michael Jackson"? Ja owszem. Jeszcze zapaliłam świeczkę, pomodliłam się i poszłam spać.
Sądzę, że my, fani, nie powinniśmy aż tak bardzo rozpaczać nad Jego śmiercią. Sam mówił, aby niech każdy pomodlił się za niego...
Niech spoczywa w spokoju.



4 komentarze:

  1. Hejka :)
    Gratuluje ukończenia Podstawówki :) *jak to brzmi?*
    Wiesz co do gimnazjum, wiadomo wchodzi się na ten 'wyższy poziom', ale myślę, że jeśli dajesz sobie rade z nauką to gimnazjum nie jest takie strasznie. Ja osobiście jestem matołkiem koziołkiem więc czasem były momenty, że się poddawałam, ale to tylko ja XD. Z góry życzę Ci powodzenia w 'Gimbazie'.
    Co do notek to bardzo się cieszę bo twój blogi są na mojej liście top5 bo kocham twoją twórczość i historie przez Ciebie przedstawiane :)
    Nie pozostaje mi nic jak życzyć Ci masę weny i udanych Wakacji :)
    Pozdrawiam ~MeryMJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Niema czego się bać :)
    Wszyscy straszą tym gimnazjum, a wcale nie jest aż tak źle.
    Uhr..ja również wg nie mam weny w te wakacje. Jest za gorąco by o czymkolwiek myśleć :")
    Moje plany na wakacje?
    Kolonie, na które nie chce jechać ale już zapłaciłam więc trzeba.
    I pewnie w sierpniu pojadę tradycyjnie do cioci :)
    Czekam na twoje kolejne notki i miłych wakacji :)
    Pozdrawiam.
    The Smille

    OdpowiedzUsuń
  3. Gimnazjum w porównaniu ze studiami czy liceum to pestra więc głowa do góry, cycki do przodu bo czeka Cię coś nowego a to bardzo dobrze :D
    Jakbyś była zainteresowana to zapraszam, dopiero zaczynam i się wszystko rozkręca:
    http://remember-to-be-happy-mj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć !
    Tak jak ty jestem fanką Michael'a i od dawien dawna czytałam ff. Wielokrotnie gubiłam adresy naprawdę ciekawych blogów i byłam ogromnie zła że nie ma miejsca w którym te wszystkie interesujące blogi byłyby zebrane. Dlatego po którymś z kolei zgubieniu adresu, postanowiłam stworzyć "Katalog Neverland" - miejsce w którym każdy znalazłby interesujący blog, oczywiście dotyczący Michael'a.
    Dlatego teraz, mimo iż strona jest jeszcze w budowie, wyszukuje autorów ciekawych blogów, którzy zgodziliby się na zamieszczeniu ich twórczości w Katalogu.
    Tak więc do sedna, jeśli zgadzasz się na umieszczenie twojego bloga prosiłabym o kontakt (katalogneverland@onet.pl)
    Pozdrawiam i życzę nowych pomysłów oraz Weny
    Silver Snake

    OdpowiedzUsuń