Translate/Tłumacz

środa, 1 kwietnia 2015

Ogłoszenia, podziękowania = WSZYSTKO W JEDNYM :D

Witajcie!

    Och, jak dobrze, że sprawdzian mam już za sobą. ^^
Dziękuję za Wasze wsparcie i ciepłe słowa :)
Przyznam, że próbny był nawet trudniejszy niż ten co dzisiaj pisałam...
Pochwalę się, że na zadaniu z polskiego, było trzeba napisać opowiadanie...
Oczywiście dwóch bohaterów wzorowałam na Alice oraz Michaela. Tyle, że Alice była jako mała dziewczynka, a Michael jako jej przyjaciel, który musiał ją opuścić :D
Nazwisk bohaterów nie podawałam, więc chyba nikt się nie skapnie, że wzorowałam jedną postać na prawdziwym człowieku, hihi ^^ XD

No, ale do rzeczy...

Jak mogliście zauważyć, na blogu jest już ponad... Uwaga!... 2000 wyświetleń!!
Z całego serca Wam dziękuję. Za wszystko - za odwiedziny, komentarze... Za to, że jesteście <3
Po prostu Was Kocham <3 <3
Z tej okazji, postanowiłam napisać dla Was niespodziankę, która będzie...
 A tego już Wam nie powiem ^^ Musicie być czujni, to wtedy się dowiecie :D
Jeśli chodzi o " You & Me" to zgodnie z planem, pojawi się w sobotę.

Zbliża się Wielkanoc, więc chcę Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia z tej okazji.

Ciepłych, radosnych i słonecznych (OBY!) świąt Wielkiej Nocy,
dużo zdrowia, miłej atmosfery, smacznego jajka, Wesołego Zajączka oraz mokrego Śmingusa-Dyngusa, życzę wszystkim moim Czytelnikom i również wspaniałym pisarzom.

Kocham Was i pozdrawiam gorąco!
Do zobaczenia w sobotę!
Susie.

5 komentarzy:

  1. Szczerze mogę ci przyznać rację te próbne testy zawsze są trudniejsze, niż ten ważny, no. Zawsze to mnie dziwiło, ciekawe dlaczego tak robią hymm.
    Co do reszty tobie też Wesołych, Wesołych i jeszcze raz Wesołych Świąt Wielkanocy, najmokrzejszego Dyngusa w historii, ( przynajmiej ja mam taki plan na Magdę, niech sie szykuje:D) No i dużo weny, i tak jak napisałaś OBY ciepłych świat wielkanocy.
    Pozdrawiam. Mike

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszczeee raz bo w poprzednim komie za dużo 'byków' narobiłam ;)
    Gratuluje Ci z całego serducha dobrze napisanego Testu 6'klasistyy.. Ha ja na próbnym dwa lata temu napisałam o Mike ;) Gratuluje również 2000 wyświetleń ... Wierz mi, że zanim się obejrzysz to wpadną Ci kolejne tysiącee :* To uczucie jest pięknee :* Również kochana życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych.. Tradycyjnie; Mokrego Dyngusa, mile spędzonych świąt, radości, szczęścia i miłości. Żebyś dalej tak świetnie pisała :) Pozdrawiam MeryMJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z powody dobrze napisanego testu :)
    Pamiętam jak ja pisałam ten sam test. Boże...nerwy mnie zjadała c:
    No ale...w końcu jakąś poszło xD
    Przepraszam Cię, że nie komentowałam wcześniejszych notek, ale mój komputer by w naprawię .-.
    Może teraz już nie będzie się zawieszać :)
    Dziękuje i również życzę Ci miłych, pogodnych oraz rodzinnych świąt Wielkanocnych :)
    The Smille

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie na rozdział XIV :)
      http://kingpopandkingworld.blogspot.com/

      Usuń